Vecka 10-11 (v 48-49 nov/dec 2012)

Är lite piggare och orkar lite mer, men foglossningen sätter stopp för mycket. Det är fortfarande ok så länge jag tar det lugnt, men gör ont så fort jag gör minsta lilla för mycket. 

Måndag v 49. dags för läskiga blodprover. Jag har inte sån fobi så jag inte tar mig dit. Jag är bara lite nervös när jag sitter och väntar och skulle helst slippa, men ligger jag ner och blundar så brukar det gå bra utan att svimma. Jag var ganska lugn nu och blodprovet i armvecket gick bra. Sen behövde hon sticka mig i fingret också för att kolla blodsockret och då blev jag lite snurrig. Fick ligga kvar några minuter efter så var det bra sen.

Kommentera

