Vecka 14 (v 52 december 2012)

Julafton och aptiten har kommit tillbaks nästan helt. Kan t.o.m. äta nån godis. Annars har jag inte fått i mig något sött alls, inte ens saft eller dricka. Jag som är en riktig gottegris annars. Vatten är fortfarande godast att dricka, men apelsinsaft fungerar bra och jag drack julmust på julbordet, för det är ju ett måste Ler Jag kan äta 2-3 godisar, men sen är det bra. Kanske har jag blivit avgiftad från socker dessa veckor BlinkarMage24dec

Illamåendet börjar avta. Jag provade utan Postafen en dag, men det gick inte så jag får äta det ett tag till. Jag har inte känt av foglossningen lika mycket, men jag har hållit mig ganska stilla. Magen har däremot spänt väldigt mycket nu och det drar i skinnet, så jag smörjer magen när det är som värst. Det hjälper lite. Nu har jag gått upp ca 4,5 kg totalt och magen är större. Lite svårt att se och jämföra på korten kanske. Jag ska försöka ta kort på samma avstånd hädanefter så man ser lite tydligare.

Bebis är lite bråkig i magen ibland. När vi låg och tittade på film i soffan en kväll så fick jag helt plötsligt håll. Någon dag efter hade jag varit och handlat och skulle kliva ur bilen. Då fick jag jätte ont i sidan (ungefär vid “kärlekshandtaget”), så jag kunde inte gå. Det gjorde så ont när jag skulle sätta ner det benet. Jag fick sitta ner en stund innan det gick över, men hade lite ont hela kvällen, så bebis låg väl och tryckte på på något konstigt ställe.

Kommentera

