Ultraljud

Nu har vi varit på ultraljud och det är en POJKE!! Skrattar Det var det vi trodde. Det har känts som det på nått sätt och för någon vecka sedan så drömde jag att vi fick en pojke. Förlossningsdatumet kvarstår: 1 juli, men det måste ha blivit lite felräknat på nått sätt ändå för jag trodde jag var i v 20 nu (19+1) räknat från sista mensens första dag, men jag är i vecka 19 fortfarande (18+6). Fast det är ju bara 2 dagars skillnad, men det var lite lättare att hålla reda på det när det bytte vecka på en måndag Blinkar

Så här ser den lilla parveln ut nu. Suger på tummen så sött på andra kortet Ler

Ultralj2_1Ultralj2_2

Magen är lite större och putigare nu. Jag har gått upp runt 8 kg totalt.

Mage24decMage130116Mage130204

24 dec                                16 jan                                         4 feb

One thought on “Ultraljud

Kommentera

