Vecka 20 (v 6 februari 2013)

Nu har nästan halva tiden gått. Dom sista veckorna har gått jättefort. Dom första veckorna fram till v.12 gick väldigt sakta. Jag längtade bara till att illamåendet skulle ta slut efter v.12, men det gjorde det inte. Fick vänta några veckor till innan jag mådde så pass bra så jag slapp Postafen. Det är inte helt borta än, så jag kanske får dras med lite illamående hela tiden, men nu är det under kontroll. Jag hoppas att det fortsätter att gå snabbt nu. Längtar efter våran lilla kille och även om det är lite mysigt med sparkar i magen så är det lite besvärligt att vara på tjocken. Man blir så begränsad när man inte mår helt bra och har ont.

Sedan i förrgår har jag börjat känna mig tröttare igen, men nu har jag sovit bra i två hela nätter (förutom kisspauser). Jag vaknar lite och får ont av foglossningen ibland, men vänder jag på mig så går det bra.

Kommentera

