Uppdaterat “Att köpa listan”

Jag har gjort lite ändringar i “Att köpa listan”. Lagt till några saker och tagit bort t.ex. täcke och kudde till spjälsängen som inte behövs på en gång. Räcker med en filt eller bara pyjamas beroende på hur varmt det är. Jag har även lagt till sånt som jag behöver. Har ni några andra bra tips om något som jag har glömt så får ni gärna kommentera. Allt MÅSTE ju inte köpas på en gång, men jag vill vara så förberedd som möjligt och ha det mesta hemma eftersom man antagligen inte kommer orka ta sig ut och handla iaf den första veckan. Skönt att slippa tänka på sånt då.

Kommentera

