Akupunktur

Nu har jag äntligen fått akupunktur. Fick 4 nålar i ryggslutet och 2 i varsin hand som satt i 20 min. Efter 10 min snurrade hon lite på dom. Nästa gång ska jag ha dom i 30 min och även få nålar i fötterna. Fast jag är rädd för blodprov och sprutor så går det bra med akupunktur. Jag fick akupunktur första gången för …hmm… kanske 10 år sen när jag hade problem med muskelinflammation i rygg och axlar, så jag visste att det skulle gå bra nu med. Det blir ju inte riktigt samma sak, för nålarna går inte in så långt. Kom bara en liten bloddroppe där ena nålen hade suttit. Hädanefter ska jag dit 2 ggr i veckan, få se om det hjälper. Jag har känt mig ganska bra i några dagar nu. Har tagit det så lugnt eftersom jag var sjuk förra veckan. Imorgon ska jag iväg och shoppa lite bebiskläder, få se hur det går då. Jag har en krycka ligger i bilen ifall jag får ont.

Kommentera

