BH problem

Inte ens den BH:n jag kan ha sitter skönt. Det är inge skönt alls med bygel BH just nu. Allt som sitter åt minsta lilla är obehagligt, speciellt när man sitter. Lungorna är ihop tryckta som dom är med den stora magen, så det känns nästan tungt att andas när BH:n trycker på. Det spelar ingen roll hur löst jag spänner den och gör jag det så sitter den ju inge bra när jag står upp. I förrgår beställde jag en gravid/amnings BH utan byglar. Det är inga spännen på den, den har brottarrygg och inga hårda eller skavande sömmar. Den kom idag, i rättan tid, för jag fixade inte att ha bygel BH:n på mig idag, så eftersom jag ändå bara varit hemma så har jag varit utan. Känns inte jättebekvämt utan, så det var bra att den nya kom med posten så snabbt. Den är jätteskön och töjbar så jag kan ha den sen när jag ammar också. Perfekt!!

Jag beställde BH:n från www.lillabebben.se där den var billigast. 189 kr + 29 kr i frakt, så det blir kanske en till likadan sen. Och vad glad man blir när man öppnar paketet och det är två goda kolor i Skrattar                                                    

Carriwell_lace         Carriwell2

                                           Carriwell Lace omlott BH

Kommentera

