Foglossnings h__vete

I natt har inte foglossningen varit rolig. Förut vaknade jag runt 3-4 när jag är upp på toa 2:a vändan, och har fått ont när jag har lagt mig igen. Nu har jag haft ont nästan hela natten och det var lika igår. Jag har vridit och vänt på mig och det har gjort ont så for jag har rört mig. Ska det bli så här illa så får jag börja med akupunkturen igen. Jag ska försöka stå ut någon natt till och blir det inte bättre så ringer jag sjukgymnasten igen. Jag måste få sova, speciellt nu när jag är så trött p.g.a. det låga blodvärdet. En del dagar känner jag mig piggare, men vissa orkar jag nästan bara sitta i soffan. 

Det är tur att Maxx mår bra i alla fall. Han sprattlar omkring så hela magen rör sig Ler En till jobbig sak med att ha en stor mage är att man spiller mat på den hela tiden Nyah-Nyah Det ser ut som vi redan har en bebis, för det är nån fläck här och där. Byxorna dreglar våran hund Thor ner, så det kommer inte bli så stor skillnad med bebiskräks och dregel överallt sen Blinkar Våran andra hund Joppe är dock duktig och tvättar Thor runt munnen efter han har ätit. Få se om han blir lika pysslig med Maxx Blinkar

Dregel_THor       0905_99

Dregel Thor                                                    Pyssel Joppe

Kommentera

