Vecka 26 (v 12 mars 2013)

Total viktuppgång: 14 kg. Känner mig lite trött och sliten, mörk under ögonen, men det är väl det som hör till bebisar. Hade dock kunnat vänta tills han kommer ut Blinkar Förhoppningsvis blir jag lite piggare om jag får nån form av järnbehandling. Tabletter, dropp eller vad det nu blir. Har inte hörd något från BM än, men min läkare jobbar bara på onsdagar om jag har fattat rätt, så jag får nog vänta tills på onsdag innan jag hör något. Jag stoppar i mig leverpastej och jordgubbar nu så jag får i mig lite järn.

Maxx har fått en bomullsfilt och lakan av mormor. Filt_lakan

Om Tommy får jobbet som han har sökt så kommer han åka på utbildning i 8 veckor, 13 mil härifrån. Han kommer vara borta på vardagarna och komma hem på helgerna. Utbildningen börjar kanske inte försen v 18 vilket betyder att sista veckan han är borta är v 25. Maxx är beräknad till måndag v 27, så det gör mig lite orolig. Nu är det inte säkert att det blir så och förhoppningsvis kan han börja utbildningen tidigare, men skulle Maxx komma tidigare så blir det lite problem. Då får han åka fort som F_N hem och jag får ta en taxi (om dom hittar hit ut i skogen) till BB. Det blir också jobbigt att inte få hjälp i veckorna eftersom jag inte får göra så mycket och det kommer bli värre ju större jag blir. Så vi får hoppas att det löser sig.

Maggen har blivit lite större Ler

Mage_130225     Mage_130319

25 feb –13                                               19 mars -13

Kommentera

