Värre foglossning

Foglossningen är ännu värre nu. Sist jag var till läkaren så klämde hon och böjde benen igen och då hade jag ont även i den främre bäckenfogen, men bara vid tryck. Igår började jag få ont framtill ner på insidan av låren och det känns likadant idag, speciellt när jag går. Ungefär som när man har en jäkla backen_fogarträningsvärk på den övre insidan av låren och är så stel så man knappt kan gå. Ungefär så känns det: stel och ont. Få se hur länge det går innan jag hamnar i rullstol. Jag hoppas innerligt att det inte går så långt. Nu får jag gå ännu saktare och ta små, små steg. Tommy undrade om jag hade bajsat på mig när jag kom gåendes med hundarna igår, haha Nyah-Nyah Det är väl bara att skratta åt eländet och försöka hålla sig så stilla som möjligt.

Dessa fogar påverkas vid foglossning

Jag tvättade alla bebiskläder här om dagen och igår strök jag dom. Inte för att de var skrynkliga, utan för att få dom lite mjukare. Skulle vara bra att införskaffa en torktumlare, men vi har lite annat på inköpslistan som går före. De kläder som ska med till BB la jag i BB-väskan, så den är påbörjad. Fortsätter foglossningen så här så slinker han väl ut som en liten ål när mitt bäcken är så sladdrigt Ler med tungan ute

Stryka

Kommentera

