BH problem igen

Det känns som mina lungor inte får plats i kroppen snart och det är lite tungt att andas när jag sitter ner. Nu använder jag bara BH utan bygel som jag köpte för ett tag sedan, men nu börjar den sitta åt lite runt om eftersom omkretsen ökar hela tiden. Inte mycket, men jag klarar inte av att ha nånting som sitter åt just nu. Ibland när jag bara har varit hemma så har jag varit utan BH, men det känns inte jättebekvämt och lite stöd vill jag gärna ha. Får nog bli en snabbsväng och köpa ny BH idag. Skulle vara skönt att vara spritt språngande utan kläder överhuvudtaget, men jag är inte så bekväm i min kropp så jag vill bli nudist …speciellt inte nu när man ser ut som en skrämd blåsfisk Ler med tungan ute

Kommentera

