Halsbränna och mosade inälvor

Sedan jag började med järntabletterna så har jag känt av lite halsbränna. I onsdags hade jag halsbränna hela dagen, så på torsdagen struntade jag i tabletten och det hjälpte, så det är nog den som är boven. Nu har jag tagit järntabletten på kvällen innan jag lägger mig istället för på morgonen, så nu funkar det bra. Ingen halsbränna på tre dagar Ler Skönt, för då slipper jag krångla med att byta tabletter.

I natt var Maxx bråkig. Jag måste ju byta sida att sova på lite då och då p.g.a. att foglossningen gör ont. När jag la mig på höger sida så fick jag sååååå ont. Det blev ännu värre när jag rörde mig så jag kunde inte vända mig till andra sidan igen. Tillslut rullade jag över så jag stod på knä och kunde vända mig till andra sidan på det sättet. När jag rörde mig gjorde det så ont så jag nästan började grina och då tycker jag ändå att jag har ganska hög smärttröskel. Jag somnade om och sen började foglossningen göra ont och sprida sig ner i vänsterbenet igen så jag var tvungen att vända mig och då blev det samma sak igen. Upp på knä och över till vänster sida, men då hade jag så ont av foglossningen så jag kunde inte ligga så. Jag gick upp på toa så att foglossningen skulle släppa lite, sen kunde jag lägga mig igen, men jag vågade inte vända mig till höger sida så det blev inte så mycket sömn. Maxx måste ha legat och tryckt på min högra njure …eller vad det nu är som ligger där. Ont som f_n gjorde det i alla fall. Lilla bråkstake Blinkar Inte lätt när det börjar bli så trångt inne i magen.

Kommentera

