Kläder

Fick hem Bon Prix katalogen idag och hittade ett så snyggt linne, men det är ju inget som passar nu Himlar med ögonen Finns flera snygga linnen i andra affärer som jag skulle vilja ha också. Även om det bara är 6 veckor kvar (förhoppningsvis) så skulle det vara kul att ha lite snygga kläder. Fast jag vill inte lägga ut en massa pengar på sånt jag inte kan ha sen.

Kläder jag kan ha sen behöver ju vara lätta att amma i, men det finns inte speciellt mycket snygga amningslinnen. Funderar på att köpa magband att ha under vanliga linnen så man slipper visa hela magen när man behöver dra upp linnet för att amma. Lite opraktiskt jämfört med ett amningslinne, men man vill ju vara lite fin också. Då är det mest linnen med brottarrygg jag tänkte. Tubtoppar och linnen med smala axelband kan man ju dra ner. Jag är så sugen på att handla nu, men det kanske dröjer innan jag går ner i vikt efteråt också eftersom jag har gått upp så mycket. Hur som helst så ska jag gå ner till min normalvikt på nått sätt, så jag kanske ska spendera mitt presentkort på gallerian ändå och köpa de storlekar jag brukar ha. Dom här linnena är ju inte jätte tighta och nu kan jag ha längre linnen som är en storlek större än vanligt så det ska gå Blinkar

Vill ha:

linne1  linne2  linne3

Kommentera

