Shopping

Det blev två linnen för presentkortet Ler Köpte strl: S som är min vanliga storlek, men dom funkar nu med. Täcker precis magen och dom är lite sladdriga, så dom borde inte töja ut sig så mycket. Det är inte så kul att se sig själv i en provhytt nu även om gravidmagen är mysig. Längtar efter att få tillbaks figuren igen och även om man antagligen mest kommer vara kräkig och få ha slit och släng kläder på sig den första tiden, så är det kul att ha några fina kläder.

linne2 linne3

Det var skönt att komma hemifrån en stund. Fick sällskap av min kompis som också är höggravid, så vi passade på att luncha lite. Folk stirrar så när vi kommer vaggandes fram som om vi skulle lägga oss på golvet och föda precis där. Dom tycker väl att man borde hålla sig hemma Ler med tungan ute

Jag fick även amnings BH:n med posten som jag beställde från ett företag i England. Jag ville ha en utan axelband och hittade ingen nånstans i Sverige + att de flesta här är så himla dyra. Jag vill inte betala 400-500 kr för en BH som jag bara kommer att använda i några månader. Den här kostade mig 232 kr (gratis frakt) och då blev den skickad från företagets lager i Australien. Den är som en bandå BH, men har vadderade kupor och två lager så att man kan lyfta det ena när man ska amma. Perfekt att ha under tubtoppar. Det var även med genomskinliga axelband ifall man behöver extra stöd.

Seamless Strapless Nursing Bra

Kommentera

