Kompisen är här

I går födde min kompis sin son Kelvin Skrattar Jag är så glad för deras skull och nu längtar jag ännu mer efter Maxx. Snart är det våran tur!

Jag börjar få lite problem med kläder igen, men tänker inte köpa något nytt nu när det bara är 2 veckor kvar. Mina leggings börjar gå sönder, så jag får sy ihop dom så länge. Linnen och tröjor börjar bli för korta för den stora magen. Jag har lånat några mammatröjor av min svägerska, men dom är för korta och jag blir så varm hela tiden så jag vill hellre ha linnen på mig så jag inte svettas ihjäl när värmeattackerna kommer. Jag har grävt igenom min garderob i hopp om att hitta något fint att ha på mig till midsommar, men det är bara att inse att jag inte kommer i något Ler med tungan ute De långa linnena jag har kunnat ha i min vanliga storlek sitter alldeles för tight nu, så jag har inte så mycket kläder att välja på längre.

9:e månaden (13-06-18)

Månad_9_130618

Kommentera

